lauantai 31. joulukuuta 2016

vastaus siihen, mikä on tärkeintä maailmassa

Mulle sanottiin, että "tuo ei ole järkevää". En uskonut ennen kun koin sen kantapään kautta.

Mulle sanottiin lohdutuksen sanoja varpaan, sisäelimen ja opiskelusuunnitelmien murtuessa.

Mulle sanottiin "sä ihan hehkut", kahdesta eri syystä. Toisen niistä toi kevät ja hyvin käytetyt maanantait pelloilla, kahviloissa, museoissa ja huvipuistoissa.

Mulle sanottiin, että laita lakki päähän. Sitten juhlittiin.

Mulle sanottiin niin kauniita sanoja kauneudesta ja silmistä, että tunsin itseni kuningattareksi ilman ensimmäistäkään vikaa.

vuosi 2016
oli tähänastisen elämäni
paras vuosi

Mulle sanottiin rajoja, joiden sisään en tahtonut mennä. En totellut missään kohtaa.

en ole koskaan
ollut näin onnellinen

Mulle sanottiin "mä rakastan sua" ja mä sanoin takaisin.

4 kommenttia :

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)