sunnuntai 14. elokuuta 2016

eikä lastenlippu enää kelpaa

"pitkään aikaan ollu mistään näin liekeissä"


"kuuma, mun ikkunalla, mä istun reunalla
ja varjot pitenee jo puistossa
nuo pilvet, näyttää suurilta, ilmalaivoilta
haluan paljain varpain niitä seurata"


"and I don't know what you're doing to me
but it sure feels right"


"riko mun rytmi
tuhoo harmonia

hyppää mun takia"


"saanko jäädä yöksi
käpertyä marmorikuvioisen lattian
lasivitriinin taa
rakas kahvila suojaa minua pahalta"


"find light in the beautiful sea
i choose to be happy"


(Niin paljon kerrottavaa,
sinäpä sen sanoit.
Maailman kaikki hymiöt,
valtaisat merkinnät.
hyvyyttä, pelkkää hyvyyttä)





"minä en unohda sinua koskaan
vaikka en muistaisi omaa nimeäni"

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)