tiistai 12. tammikuuta 2016

keskipisteessä

kirjoittaisin tähän
kaikki kauneimmat sanat

Kukaan ei tiedä,
miten paljon niitä
oikeasti löytyisikään.

Kenelläkään
ei ole siitä
pienintäkään hajua.

Tässä on painavaa uhoa,
vaikka taustalla soi kevyttä kesämusiikkia,
mutta se kaikki on totta.

mä en valehtele, en huijaa

Ehkä kukaan ei usko,
eikä ketään edes
kiinnosta tietää.

mut ei se kai mitään

Tai kyllä se oikeastaan,
kyllä se mitään. Paljonkin.

Ois kiva, jos joku
kertoisi mitä olen tehnyt väärin.

Onks se maailma,
vai onks se vaan minä?

Mutta minäkin haluan oikeuden.


Heinäkuun soittolista viideltä aamulla,
ja kokonaisvaltainen en edes
tiedä mikä.

Maailma, anna
mun purkautua.
Anna mun
päästää kaikki irti, maailma hei.
Anna mun tehdä
tästä paikasta
niin paljon parempi.

maailma, anna mulle mahdollisuus

Mä tiedän, että olen
sanojeni väärti.
Mä tiedän sen, vaikka
tietellistä toteutusta,
en ole itsekään nähnyt.

ei kukaan ole

Anna mulle mahdollisuus,
anna mä näytän.

hei maailma, kuuletsä mua

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)