perjantai 4. joulukuuta 2015

uomatie

Studio alkaa tuntumaan taas kodilta, ja hyvä niin. Se kuuluu tähän vuodenaikaan, se on parasta. Tunnit vierii, projektit pulpahtelevat mieleen toinen toisensa perään. Jokin pitää aktiivisena. Talvi mustien seinien sisäpuolella, niin se on jo kaksi vuotta mennytkin. Valot sammuu, kengät kulkevat käytävää. Portaiden yläpäässä joku säestää akustisella kitaralla, kuin taikaiskusta ilmestyneinä he kaikki katsovat mua silmiin laulaen.

don't worry... everything's gonna be okay... your everything... is gonna be okay... you will see... everything is gonna be okay... everything's gonna be okay

luetteko

mun

ajatuksia

?

mut kohta joku ammuskelee
parin korttelin päässä kuitenkin




päiviä päivien perään, kaikki erilaisia

sä olet niin positiivinen

kyllä mä haluankin hymyillä

mä h a l u a n
ja niin teen

sanon taas,
että nyt huudetaan

palaute pistelee poskissa

mä vaan haluan
kaikkien nauttivan

mä vaan haluan
kaikille hyvää oloa

siks mä teen näin,
vaikka kaikki ei aina tajua,
että mikä idea

mutta kyllä kaikessa on ideaa,
sitä ei vaan aina osaa ajatella

sit mä ränklään valokatkaisijaa,
ja sanon että

nyt meillä on disko


En jää junasta pois,
harvoin niin teen oikeastaan.

Istun pöytään,
ja totean maailman olevan.

on kuulemma kaksi tapaa mennä rikki ihan kokonaan

Näkökulmista voidaan keskustella
aina maailman tappiin asti.


jouluradio soi
ja pöytä on katettu
kissa kehrää
ja kahvi tuodaan suoraan käteen
Valintatalon pussiin mustikoita

on puolukoitakin

cocktailpaloja, yo k2016, yritän olla avuksi, malttamattomuus, siskolle paita, kimble koulun kaapissa, pitäskö ostaa keikkalippuja, viidestoista päivä tuoksu alennuksessa, musta kissa makoilee sohvalla, lähitulevaisuus, kissatyyny, kahvikuppi, sinistä glitterliimaa, sateenvarjo rikki tuulessa, eyelinerit poskilla

minulta kysyttiin, mitä toivon joulupukilta

En osaa päättää,
mikä satuhahmoista olisin.
Lottosin kuitenkin,
taas.
ihan saletisti huonoin kämppis maailmassa, sori

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)