torstai 26. marraskuuta 2015

fredrikinkatu

olen aina ihan liian ajoissa

siispä kiertelen kiertoteitä,
kävelen edestakaisin samaa katua

olisihan se hieman kiusallista
olla liian ajoissa

mutten tahdo olla
puolta minuuttiakaan myöhässä

ei se vain

ole tapaistani



en tiedä
onko tähän koulutusta

mikä se olisi nimeltään
?


miten opetetaan
itsensä olemista
ja omasta mielestä
siistien juttujen tekemistä



luulen jo tietäväni
mitä on oleminen
ei muotissa

tätä mä haluan tehdä

mä haluan keskustella
mielenkiintoisten ihmisten kanssa

mä haluan sopia tapaamisia,

juoda paljon kahvia

mä haluan vierailla tapahtumissa
ja olla tosi fiiliksissä

(nii ja ainii
oon maailman paras
pukeutumaan hienosti
ja syömään karkkia)



mä haluan käydä paikoissa
aukioloaikojen ulkopuolella

mitä sä
kirjoittaisit mun käyntikorttiin
?

mä haluan tehdä ja nähdä asioita,
joita kaikki ei pääse
tekemään ja näkemään

mä haluan ajautua
ja onnistua

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)