torstai 29. lokakuuta 2015

olen ihan mitä vaan

Anna ohjeita,
mä tottelen.

Vaihdan suuntaa,
tai pysähdyn.

lopettamista en lupaa

Olen lentokone, kynttilän liekki,
likaantunut avaimenperä, tarpeeksi korkea keinu,
koirankoppi, hedelmäkulho, tai se näppäimistön kirjain
joka ei koskaan toimi.




"mä olen osa epämääräinen
mä olen väärän värinen"

Olen iloinen, yllättynyt, tai
jotain siinä välimaastossa.

tai sit se sininen kahvikuppi

"mä olen uusi valtatie
jota et löydä kartalta"


Yritän olla murentumatta,
mutta hiljaisuus on silti vaikeaa:
Iso ääni kuuluu, kun pala keramiikkaa
tipahtaa maahan.

muuttoapua?


"minä rikon harmoniaa
jota ei koskaan ollutkaan"

Otan kädestä, tai irroitan hetkeksi.
Haen, tai vien. Voin olla
vähän vähemmän ärsyttävä,
mut se voi olla hieman vaikeaa.

tähtimerkit kertovat kaiken

"kai mä olen aivan liian tyhmä
mitään ymmärtämään"

Lähempänä burnoutia, kuin koskaan.
Liian monta sivua jäljellä, vaikka päämääriä on
vain yksi: päästä lukemaan viimeisen aukeaman
onnellinen loppu.

olen ihan mitä vaan

Kielen avulla ilmaiseminenkin
oli vaikeaa. Se on historiaa (osittain),
joten kaikki on kaikessa mahdollista.
Olen ylittänyt suurimman muurini,
vähintään puoliksi.

mulla on jaloissa vielä se sama rusketus

Ajattelussa:
Eihän se edes ole sallittua.
Jos niin tekee, saa
pelkkiä kirottuja katseita
ja rumia sanoja. Halveksuntaa.
Miten sä kehtaat?

muutit uuteen paikkaan
asumaan siitä itse tietämättäsi

Käsittelyssä tajunnassa:
Nyt se tapahtuu, nyt kaikki irtoaa.
Jos kaikki muutkin, niin miksei minäkin? Nyt kun
kerrankin taiat tavoittaa. Kuka mulle
on mitään hiljaa sanelemaan? Kukaan ei koskaan
antanut lupaa. En minä silti
mikään kone ole.

joku lisäosa asennettiin
kovaa rahaa vastaan

Paperi on ihan liian valkoinen,
se sattuu silmiin. Siitä puuttuu kuvat,
kirjaimet ja symbolit. Se ei
ole käytännössä mitään. Kaikki mahdollisuudet
ovat avoinna. Se voi olla
mitä vaan.

mut mitä jos on käsi poikki?

Niin,
mikä mahtaakaan
olla vastaus
?




Mua ei haittaa mikään, ei yhtään mikään.
En välitä, se on toissijaista.

ei mua haittaa, oikeesti

Lupaan ainakin yrittää
kaikista parhaani.
Yritän kaikista parhaani mukaan.
Tiedän mitä haluan,
enkä halua mitään muuta.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)