lauantai 17. lokakuuta 2015

moneskohan osa

postauksen soundtrack, koko levy ja monesti

monesta suunnasta, pelkästään täysii

jos mennään, mennään kunnolla

ja sit kuva siitä, kun kuusivuotias Tiina
tuijottaa busseja päiväkodin ikkunasta

joo, kyllä
kyllä mä olen tosissani
en mitään muuta
ole pitkään aikaan
ollutkaan

antautuva ihminen
antaa kaikkensa asioille

elät siinä samassa
innostuksen ja intohimojen
taivaassa ja helvetissä

tunnepohja tainnuttaa järjen

jos joku juttu vallitsee,
se vallitsee

ei sille vaan voi mitään

o l e t niiden orja

pitäis ehkä joskus vaan olla hiljaa

ei sillekään oikeastaan
mitään voi

sulaa piikkilankaa
valutetaan muotteihin

beibi

miten tätä luetaan?



öisin uppoat samettisiin paloihin
tosi isosta onnesta

aamuisin pukeudut
vaaleanpunaisiin villasukkiin

te kysytte
et miks mä teen
jotain näin

miks mä teen jotain

koska mä vaan teen
miks ei?

hei muistakaa ihmiset
kysellä itseltänne asioita

mutkun sekin on sua

et välttämättä
tarvitse kriisiä mihinkään

mitämäselitänmitämäselitänmitämäselitänmikämitämikämitämäoikeenselitänmitämäselitänmitämitä

överiemotionaalisuus

on jälleen uusi aamu
ja oot täynnä fiiliksiä

olo on sanavalmis,
koska nää jutut
tuntuu jo niin itsestäänselviltä

tulkaa jonossa
eteeni seisomaan
niin sanon mitä mieleen tulee
tai koko maailman

sä kyllä tiedät
tiedät
joo kyllä sä tiedät

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)