sunnuntai 25. lokakuuta 2015

hei venaa mua

Olen odottanut
koko elämäni.
Mä aina odotan,
en muuta tee.

odotan vain

Sillä ei ole takarajaa,
odottamisen aikataulua
ei ole kerrottu.

monelta se alkaa
ja milloin päättyy
mistä lähtee
ja minne päätyy

Se on välillä rankkaa,
kun ei tiedä,
miten kauan kestää.

utelias luonne vs tietämättömyys

Se voi olla viikkoja,
kuukausia,
tai neljä päivää.

saaks jo avata

Ei mulla kiire ole mihinkään,
aikaa on odottaa.

aika odottaa

Silloin tällöin, useinkin,
kärsimättömyys painaa.

odotan silti

Ei se haittaa, tavallaan tykkään odottamisesta
aika paljonkin. Odotushan aina palkitaan,
vai mitä? Tää on duunia, jolla on tarkoitus.

odotan edelleen





                                                                                                                ...Odotan vieläkin...






Tässä mä olen,
ja odottelen.

Pyörittelen peukaloita,
heiluttelen jalkoja
vähän liian korkealla penkillä istuen.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)