maanantai 21. syyskuuta 2015

yksi niistä yksinpuheluista

oispa kaljaa

lähetääks menee?

Oispa suklaavanukasta,
oispa kesä ja nurmikkoo varpaissa ja voikukka suussa.
Nii ja sellast kesänpunasta huulipunaa -
ei joulun, vaa kesän.
Oispa isompi pyöränkori, et siin mahtuis kuljettaa kirjahyllyä.
Oispa kaikki Salkkaridvdt.

ja oispa kärsivällisyyttä kattoo niitä

Keskeyttäkää rauhassa,
en loukkaannu.

mut oispa


OISPA KOMMUUNI JA SYDÄMELLISII IHMISII
mut ei semmone ikävänlainen

Oispa päivänsankareitten keikalla,
olis varmaan hyvä terapia.

oispa

Oispa kakkukestit ja kirpeetä mansikkateetä,
ja kolmet villasukat päällekäin.
Voisin kirjottaa kirjan, jonka nimi ois Oispa.
Oispa vähemmän papereita, joista pitää huolta.

"Pystyn samaistumaan
henkiseen hajoamiseesi!"

Mä haluun vaa rauhaa,
mä tarviin lisää rauhaa.

MÄ HALUUN RAUHAA

Voisko joku antaa mulle rauhaa?
Tai lainaa hetkeks? Ok mielellään vähän pidemmäksi aikaa.
oispa
Oispa rauhaa.
Voinks mä ostaa sitä jostain?
Se ei kyl ois aitoo rauhaa.
Onks kellää mulle ylimäärästä rauhaa?
Sellasta hyvää rauhaa, oispa.

(tiedän kyllä kultasuonen sijainnin, mutta)

Oispa rauhaa ja turvaa,
oispa rauhaa täynnä oleva turvapaikka
mihi vois mennä piiloo huomista kasinaamua.
Oispa täydellinen maailma ja rauhaa,
oispa oikean silmän takaosa vähemmän kipee.


Oispa jättäny menemättä siihen toiseen baariin.
Oispa rauhaa.
Oispa Gimmel vielä olemassa.

Oispa joku täällä laulamassa.
Oispa vähemmän vesisadetta,
koska mulla ei oo sadesuojaa minkäänlaista.
voi vittu
Oispa yö ja vois mennä nukkumaa.
Oispa järkevämpi duunimatka,
oispa ne kivoja eikä tuomitsis.

oispa kipee

(niiku sillee ulkoisesti)

Oispa kukkamekko ja uudet sukkikset.
Oispa nälkä ja kokis zeroa.
Oispa seuraa, jonka kanssa vois pohtia vaikka sitten sitä
miltä näyttää kolmen päivän päästä kello kuustoistnolnol. Tai ihan mitä vaan.

oispa

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)