perjantai 18. syyskuuta 2015

ootsä nähny sitä yhtä maalausta

eikä sillä hiljaisuudella ollut loppua

se jatkui
jatkui
jatkui vaan

miten tästä selvitään?

se oli kuin raastavan kirkas päivä
määrittelemättömän pitkään jatkuvan
yön jälkeen

älä riko ikuista yötä

sitä se oli
o li si pa

ilmassa tuoksuu kylmyys, kuolema
siitä sentään parantuisi
vaikka mieli olisikin musta

se saattaisi helpottaa asiaa

keneltä saa tappajan yhteystiedot?
tahtoisin hänen kanssaan
vaihtaa pari sanaa

(oletko se sinä
vai olenko se minä
vai ihan joku muu
?)

6 kommenttia :

  1. Hui kamala sentään! Miksi sinä haluat vaihtaa tappajan kanssa parisanaa? Minä en ainakaan harrasta moista. Itseasiassa minä olen erittäin rauhaa rakastava ihminen :) Vaikkakin äskettäin murhasin 4 hirvikärpästä, joista yksi pyrki korvaani... Teillä päin ei taida onneksi olla niitä pikku pirulaisia! Ne ovat kuin jotain hemmetin ninjoja, jotka ryömivät vaatteiden alla ja ajavat sinut hulluuden partaalle :D

    Hyvää viikonlopun jatkoa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. teksti on tekstiä. en mä ehkä haluakaan, en oo sanonut puhuvani omasta puolestani

      rauha on hyvä. ja hirvikärpäset on kyllä inhottavia, tiedän fiiliksen vaikka ei niitä kaupunkiolosuhteissa onneksi ilmene

      kiitti samoin, mukavaa viikonloppua!

      Poista
    2. No minä vaan vitsailin. Kyllä minä oikeasti ymmärrän taiteen ja runouden päälle... Mutta tiedätkö mitä!? Minä taidan nyt poistua paikalta. Minä yritän löytää kadottamani elämäni. Jos en enää kommentoi, niin hyvää elämää sinulle ja oli hauska tutustua :)

      Poista
    3. taide on taidetta! vai niin meinaat tehdä, ei kuule hei muuta sitten kuin onnea etsintään! toivottavasti löytyy, tsemii! tervetuloa vain takaisin, jos joskus siltä tuntuu. kiitos samoin!

      Poista
    4. No voihan hemmetti sentään! Enhän minä tätä blogia niin vain voi jättää!

      Mutta minä tässä tajusin VIHDOIN, että minun on tehtävä suuria muutoksia elämääni... Ensinnäkin vähentää netin käyttöä! Koska "surffailen" netissä vuorokauden verran viikossa! Minusta ainakin se on hieman liikaa... Sitten sain päähäni vähentää alkoholin käyttöä! Nykyinen 4-5 kertaa yli 2 promillen humalat viikossa on myöskin liikaa! Jos näitä voisin vähentää normaalille tasolle, niin senkin hukatun ajan voisi viettää vaikka ihmisten ilmoilla ja tutustua kenties uusiin tyyppeihin!? Eikö kuulosta ihan siedettävältä suunnitelmalta?... Huomasin senkin että edellisestä Lontoon matkastakin on jo 5 vuotta! Mutta heti ensi keväänä lähdetään kamujen kanssa käymään Sveitsissä!

      Ja kiitos itsellesi myös!

      Poista
    5. kuulostaa suunnitelmalta! hyvä! kuulostaa hienolta

      Poista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)