sunnuntai 27. syyskuuta 2015

liikenisikö pyyntö

Kuusi viikkoa kesän loppumisen jälkeen
olin tanssinut studiossa
ja ostanut vieraan maan valuuttaa.

olen keskellä luovaa prosessia

Hetken maailma ilmeni
yksinä suurina 3D -laseina.
Lattialla oli paljon pinta-alaa
jäädyttää varpaat
punaisissa sinisissä valoissa.

kuuntelen ihan miten pitkään vain



Vuorokaudenajattomat tilat ovat kiehtovuutta parhaimmillaan,
niissä kello kahden fiilis voi olla melkein
milloin tahansa.

Miks kenenkään pitää lähteä näistä juhlista,
miks nää on

melkein kuin läksiäiset

?

Kaikki tuntuu olevan sitä mieltä,
että ovat kanssani eri mieltä.

mutkun

mutta kun

mutta

kun



mä hyppään

mä hyppään

kuulittekste mä hyppään

nyt mä hyppään

Sellaista aaltoa, muttei liiakseen
turhan aggressiivista aaltoa. Vettä
ja kauniita sanoja

pyörteissä elämän

.

tv, av, exe

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)