tiistai 31. maaliskuuta 2015

31032015

Näin unta myymälävarkaista ja aivojen leikkelemisen seurauksista. Sitä voisi sitten tulkita vaikkapa aktivaatio-synteesi teorian tai evoluutiopsykologisen mallin mukaan, jos jaksaisi.

täs mä juon kahvia
täs mä seison venaamassa dösää
Kävin koulussa kokeessa, skruudaamassa ja katsomassa ihmisiä. Yksi oli kaatunut bussipysäkin lasin läpi ja toinen oli istunut yli puoli vuorokautta linjurissa. Nää on näitä. Tennarit eivät olleet paras kenkävaihtoehto, sen myönnän. Jalat läpimärkinä, mut sellaista sattuu.

täs mä koulun vessassa
Olin tosi aikaisin himassa, jo ennen yhtä... Jumituin tv-sarjaan, kalenterin tutkimiseen, loppuviikon suunnittelemiseen, tatuointikuumeiluun ja asuntokuumeiluun. Ties kuinka monta vuotta hankintalistallani on ollut kamera, nyt olen taas hetken jälkeen ottanut asian erittäin vakavaan harkintaan. Ehkä mä tässä jossain kohtaa saisin vihdoin bongattua jonkun opiskelijabudjettiin sopivan yksilön, vaikkapa käytettynä. Ja koska elämäni nyt sattuu pyörimään juurikin opiskelun ympärillä, tein raportin Kiasman Robert Mapplethorpe -näyttelystä kuviksen koepäivän korvaavaksi tehtäväksi ja aloittelin historian kokeeseen lukemista. Mulla oli alakoulun vikoilla luokilla luokanopettajana eräs historiaa överi-hehkuttava naisihminen. Ihan hyvä tyyppi kyllä, mutta niiden parin vuoden jälkeen ei ole oikein hissa napannut, siitä sai aika suuren yliannostuksen.

tässä kirjoitusta
Parasta tänään:
loppuviikko näyttää kivalta

Vähiten parasta tänään:
haaveenani oli lähteä tsygäilemään, mutta kalsea sää voitti (jälleen) ja jäin sisälle

Päivän soundtrack:
The Cure - Three Imaginary Boys // Halestorm - The Strange Case Of...

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)