perjantai 1. elokuuta 2014

missä on sun säro? osa 666

Niin, rahalla vai rusketuksella?

sä haaveilet mustista kissanpennuista
kun kävelet karnevaalisukillas
läpi yön kostean nurmen
ja kumeat kissanaskeleet
on vaan omaa luotua illuusiotas



Niin, olin viime viikon reissussa kaukana pohjoisessa, mutta siitä raapustan hieman myöhemmin.
Tällä viikolla olen ehtinyt käydä duunissa ja vaikka mitä kaikenlaista. Viikonloppu on pyhitetty Tikkurilafestivaalille. Toimii!



On ihanaa omistaa ehjät farkut ja vähän uusia koruja. Koulukirjojakin löytyy taas pino huoneen nurkasta. Yhden palan mä tarvitsen tähän koodiin ennen arjen alkua. Jonkun viimeisen tipan miltei täydellisen täyteen viinilasiin. Sana on jännitys.

Sushi maistuu hyvältä meren äärellä, vaikka ei tiedä minne lähtevät laivat ovat matkalla.




Kaverit mä ostin vesipyssyn. Oli vesisotaa, rantareitin ukkosenjyrinä ja vaatteet, jotka eivät kuivu koskaan. Ainakaan, jos kipität ne päällä sadettajissa ja käyt kahlaamassa Kaisaniemen syöpäaltaassa. Kärrynpyörätkään ei kuivata kaikkea, eivätkä miljoonat halaukset...mutta yksi märkä vaatekerta on pieni hinta täydellisyyttä hipovasta illasta.



Tänään on ollut sellainen päivä, että olen herännyt myöhästymisen tunteeseen. Vaikka tosi asiassa päivä on tyhjää täynnä. Ostin pöytätuulettimen, vaikka olisi tehnyt mieli pakata kangaskassi täyteen kirsikkatomaatteja ja tähden muotoisia nonparelleja. Yritys on ollut kova siivoamisen suhteen, mutta tosiasiassa olen torkahdellut sängylle katsoessani hömppäelokuvia. Paljon olen saanut aikaan ranskalaisia viivoja kolmen muistikirjan sivuille. En vain tiedä, miten niistä pitäisi muodostaa kokonaisuuksia niin, että siitä koostuisi elämä.

2 kommenttia :

  1. voi kun sinä olet niin ihana ja sinä kirjoitat niin ihanasti (tämä on siis rakkauskirje eikä tappouhkaus)

    t: tuleva luokkalaisesi eikun koululaisesi en tiedä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitoksia!:)
      huh, tappouhkauksesta olisin ehkä hieman säikähtänyt. mutta siis mitä häh, avaas vähän!? luokkalainen, koululainen? tahdon tietää! tunnetaanko me?

      Poista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)