maanantai 24. helmikuuta 2014

tulosta uusi cv

Kapum.

Se oli lähtölaskenta. Räjähdys. Tai vaikka linja-auton tavaratilasta tippuneen matkalaukun kolahdus Tampereen maankamaralle. Talviloma alkoi pitkän aikaa sitten, tai siltä ainakin tuntuu. Jokatapauksessa, sen viettämisen aloitin katsomalla Heban tanssahtelua ihanassa mekossa wanhoissa.

Samana iltana kurvailin vielä Ylöjärven pimeään yöhön.
Yritettiin luistella Nancien kanssa liian karhealla jäällä ilman kenkiä.
Leivottiin aamupalaksi mutakakku ja kaupan päälle sain aina yhtä ihanan tupakan tuoksun hiuksiini.
...Jotka eivät vielä silloin olleet yhtä rastoilla, kuin tänään.



Sä olet tuli ja mä olen vesi.
Liikenneympyrässä kierroksia ikkunat auki ja lauletaan radiomainoksia.
Mä en halua, että ensi kesä loppuu koskaan. Tai jotain.
Saa nähdä. Kuinka monta pikkukaupunkia on olemassa vielä jälkeemme?

Mene tuulta päin.



Olen ihan sekaisin viime viikon päivistä.
Muistan nukkuneeni ihanan pitkiä unia ja haahuilleeni kaupungilla.
Kulutin ihan saatanasti rahaa pelkästään bussilla liikkumiseen.
Hienoperseilyä osa kaksi.



Steel Panther oli aika tapaus.
Oli aivan kertakaikkisen ihanaa nähdä ihmisiä, tuli vähän sellanen luokkakokous-fiilis.
Ystäviä, tuttuja ja tutuntuttuja eri puolilta maita ja mantuja. Kuulumisten vaihtoa ja vanhojen muistelua.

Ja huhhuh, mikä keikka.
Juhlat kohdillaan, sanoisin minä.
Tämä show ei kyllä jättänyt kylmäksi.

Astetta mielenkiintoisempi matka matalassa autossa viisi henkeä takapenkillä.



Käytiin kylässä oikeasti vieläpä kivoilla ihmisillä.
Yksi ilta keikkavideoiden parissa.
Pokka meinaa pettää, koska kaapin täydeltä kapselikahvia.





Lauantaina Nancien synttärikemut Vastavirralla.
Erittäin laadukasta musiikkia ja lisää ihania ihmisiä.
Onnea vielä, niin paljon.

Illanvietossa seuraavana lettukestit.

Minä haluan hieman huvia, seikkailuja, elokuvia.
Sekopäänä, hulluna heilua.


Ei siinä ole mitään väärää, jos on niin avaramielinen ja yrittää tehdä t-paidasta lakanaa.
Tai jos menee ulos ilman housuja.

Mä haluan vain kiittää kaikki uusia tuttavuuksia ja vanhoja naamoja.
Oli kiva nähdä ja toivottavasti nähdään taas pian.
Verbaalinen ilmaisu ei ole tällä hetkellä mun juttu, tahtoisin sanoa niin paljon enemmän.
Mutta tällä kertaa, lyhyestä virsi kaunis.

4 kommenttia :

  1. Liityin lukijaksi p.s. sulla on ihana tyyli : )
    http://rocknrollstyleismylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei nasta kuulla Silja! :) Kiitos!
      Käyn tsiigaamassa sun blogisi myöskin.

      Poista
  2. Voi ei!! mä en saa tarpeekseni näistä! Oon ihan kade miten hyvä oot kirjottaa c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, kiitos! Super kiva, että jotkut jaksaa lukea. Vielä varsinkin, kun tän postauksen kohdalla tuntui, ettei saa mitään lauseilta näyttävää muodostettua.

      Poista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)