sunnuntai 26. tammikuuta 2014

molemmat sekaisin päästään, niin sanottiin

Saako hirttää, jos joku haukkuu suomalaista musiikkia?
Aurinkoa happosateessa, kihelmöintiä salamaniskujen joessa.
Syviä hengenvetoja, pullaa, ajatuksia ja inhottavia päiväunia.
Inspiraatioita, ikävöintiä kulahtaneille matoille, klassikoita.

Olen saanut koulustakin aika paljon irti, tai kaikesta mikä kiinnostaa.
Saanut uusia eväitä kirjoittamiseen ja nähnyt jännittävää maailmaa.
Tutustunut ihmisiin ja istunut hienoja bussimatkoja.
Hämmentänyt ihmisiä ja avannut solmuja. Ihmetellyt vain.
Vastaillut kysymyksiin ja heitellyt arabialaisia.
Aina on hyvä vaihtoehto uppoutua vain unelmiin.

Olen vähän miettinyt, että voiko ihminen olla koskaan ihan täysi?





Oli ihanaa nähdä perjantaina Ärppääkin pitkästä aikaa.
Juotiin kahvia ja kuolattiin roskakoreja. Ehkä vähän naurettiinkin.

Kävelin tänään läpi ostarin jälkeen, kun kuunnellut olin Aerosmithia vinyyliltä.
Ensin en kuullut mitään. En kuullut, kun ihanat naiset huutivat nimeäni.
Onneksi kipittivät he minut kiinni.

Niin, ja mun kisu on ihanin.

Katson sisälle miljooniin muovipusseihin
Istun keskellä omaa sekasortoani.
Aika kuitenkin ihanaa sellaista.

4 kommenttia :

  1. Haastoin sinut(:
    http://theasorrr.blogspot.fi/2014/01/haastetta.html

    VastaaPoista
  2. Onks sulla last.fm?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä taida olla! Spotify/Facebook on varmaan ainoa, mistä mun kuuntelemia ja diggailemia musajuttuhommia pääsee stalkkimaan. Pakko sanoo, etten osaa kyllä jakaa profiiliani mistään linkistä tähän...

      Poista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)