torstai 12. joulukuuta 2013

se on väliaikainen

Eläytyä siihen suureen pieneen hetkeen, tietää tasan kaikki juuri siitä hetkestä.
Tasan tunnilleen. Näinä hetkinä silloin. Ja voin yrittää päästä siihen takaisin.


Kahvikoneen pihinää.
Lautasten kilinää.
Yksinään seikkailevat siivouskärryt kulkee omia teitään.


Halauksia ystäviltä niin pitkän ajan jälkeen. Tuntuu hyvältä.
11.12.13 14:15
Pimeä huone, musisointia ja pehmeä lattia.
Unessani kaikki vaeltavat Meksikosta Kuusamoon.



Olisin niin kovasti tahtonut jäädä.

crash'n'burn'n'bleed
run away with me

Haittaako se, jos mä olen likainen?

Sinä kiipeät hattaravuorta ja koitat päästä huipulle ennen iltaa.

Mä haluan itseni takaisin.

Sinkoilin kohti pimeyttä ja huusin...
But the world will never change me!


Heitän kitusiini kupin kuumaa teetä.
Laulussa lauletaan kohtalon tähdestä.
Siitä yhdestä, joka vie eteenpäin.
Seurata sydämensä unelmaa.
Kynttilöiden liekit heijastelevat silmiini.

Näinä päivinä osaan heittää hyvästit espanjaksi.

6 kommenttia :

  1. taas mahtavaa tekstiä!:) muutens minkälaises lukiossa oot ? ja mitä se on se tanssi tsydeemi jota harrastat ps oot tosi hyvä tanssii mitä sillo joskus laitoit blogiis sen videon! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palvon sua. Kiitos!

      Oon ihan tavallisessa lukiossa Vantaan Myyrmäessä, tosin käyn medialinjaa. Elikäs mulla on erilaisia kursseja liittyen yleisesti mediaan, lehtityöhön, telkkuun ja radioon liittyen. Pääsen tekemään kaikkee siistii.

      Ja tosiaan vuosi sitten jäin pois ainakin toistaiseksi joukkuevoimistelun maailmasta näin kuuden vuoden jälkeen. Aivan käsittämättömän ihana, hieno ja täydellinen laji.

      Pari videoo oon tänne blogiin laittanu esityksistä, mitä oon väsännyt koulussa. Ne on ihan mun omaa pään sisällä sommiteltua yhdistelmää...Tanssia, voimistelua, vähän kaikkea fiilispohjalta sekaisin. :D
      Kiitän kehuista, tanssillinen ilmaisu on mulle tosi tärkee juttu.

      Poista
  2. http://static.fjcdn.com/pictures/Awesome_e7ded4_1264041.jpg

    VastaaPoista
  3. sun blogis is so awesome! c: keitä tyyppei tos kolmannes kuvas on? mut sun frendei vissiinkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuttuja ja tuntemattomia! :D Ärpän ja Satun tuolta ainakin tunnen. Muita en suuremmin, just en muista tai saa selvää tosta kuvasta, että ketä siellä olikaan.
      Mutta tosiaan Monroes -jonotuksesta Kaapelitehtaalta otettu toi kuva. Oli aika hauskan näköistä meininkiä.

      Ja kiitos paljon kommentista, piristää sunnuntaita. :)

      Poista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)