keskiviikko 9. lokakuuta 2013

vattentornet

Nyt juuri istun auringossa rautatientorilla bussipysäkin vieressä.

Muistin auenneen kantapään liian myöhään.

Tuntuu kivalta, kun on vähän uusia vaatteita.
Minulla on maailman mukavimmat ja ihanimmat mustat farkut.
En ikinä olisi uskonut sanovani näin.



Minulla on jättimäinen kaulahuivi, jonne voisi piilottaa vaikka seitsemän kuollutta vauvaa.
Minulla on uudet lapaset, koska joka talven jälkeen onnistun kadottamaan toisen parin.
Minulla on pipo...Koska noh...Erityistapauksia varten. Pipot näyttää tyhmältä päässäni.
Minulla on maailman hienoin ananashame, koska ananaspurkki.

 Ja liivi, jonka avulla voin leikkiä kaksosta kissani kanssa.



Kaakaota ABClla aina vain useammin.
Useimmiten yöaikaan.
Se on tosi mukavaa.
Sellaista aivotonta.
Hetki poissa kaikkialta muualta.

Mä en oo ikinä ennen nähnyt sulla housuja jalassa!



Puolijuoksin pilkkopimeän metsän läpi kohti valon ystäviä.
Yksi säteistä juoksi syliini ja varmaan halkaisi leukaluuni.
Myllyn valoisilla portailla ehkä puolitoista tuntia.
Rauhallinen olo, syviä hetkiä ja mukavia muistoja.



Olin innoissani, kun sain psykologian kokeesta puolta pistettä vaille täydet.
Piirsin kuvataiteen tunnilla kansioon ananaksen ja sitä kehuttiin.
...Päiväkirjan väärinpäinrististäkin tuli ihan hieno.

Elämäni aakkoset inspiroi kovasti.



Ensimmäinen aamu, jolloin on yhtä pimeää, kuin illalla.
Sateenvarjot eivät vieläkään kuulu tapoihini.
Jonossa sieluni valuu silmistäni ulos.

Muumipappa ja meri on ihanan tunnelmallinen kirja.

4 kommenttia :

  1. olitko tänään jumbossa? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OLIN!!!! Aika hyvä bongaus!
      Oisit tullut moikkaamaan! :)

      Poista
    2. ahahahaha oon paras! :D oisin voinu tulla mut olin äitin kaa nii en viittiny XD

      Poista
    3. Hehee!! No mut aika hauska sattuma. :D

      Poista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)