torstai 31. lokakuuta 2013

say when




Tämä viikko on ollut olevainen. Maanantaina väsytti todella paljon, maailma näkyi kahtena. Olemista ja tekemistä. Ei mitään hirveän kummallista, näinkin voisi sanoa. Koulujuttuja ja itkevä ananas. Käytiin keilaamassa. Vatsalihastreeniä nauramalla ja makoilua lattialla. Olen järjestellyt ja suunnitellut asioita.  Juoksennellut käytävällä. Työntänyt sormen kynttilään. Lainasin kirjastosta levyjä. Joka ilta olen polttanut kynttilöitä. Olen mietiskellyt ja pohtinut. Ollut ainakin kolmesti tasan samassa bussissa.



Mira hyppäsi illalla samaan linja-autoon kanssani. Olimme samalla luokalla ala-asteella. Oli hirmuisen mukavaa. Keskustelimme yllättävän vakavista asioista ja ulkomaista. Muistan kun vahingossa kaadoin Miran karttakirjan päälle joskus sitä violettia Fantaa, kun katsoimme Alladinia. Leikimme ekaluokalla kissaa ja oravaa. Se oli parasta. Mimi ja Lutu.

Kävin mutsilla kahvilla ja ostettiin mulle ihania kynttilänjalkoja.

Synkistelkää ihmiset!

Tänään puin korvaani hämähäkinseitin, pian olen valmis.
Tässä hetkessä kaikki näyttää kauniilta.

Kohta on taas aika lähteä.

Happy halloween!

2 kommenttia :

  1. mistä nuin upeita tuikku telineitä saa? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiimarista, kannattaa olla nopea! Kaikki halloween -tuotteet on -70% alessa ja sit viel ota 3 maksa 2.

      Poista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)