maanantai 14. lokakuuta 2013

ja mulla on tukka takussa

 

nyt kun ei nukkumattia näy
odotan huomista
että suureen huiviin voisin
nautinnolla itseni kietaista
heittää tyhjän kahvipannun
suoraan tiskialtaaseen
väsyttää, kyllä
silti aion pitää hymyni yllä
kävellä suoraan syksyyn
ja olla onnellinen
näin mun elämäni menee
se mutkikkailla raiteillaan etenee
kaipaan jännitystä
en jumittua saata
niin ei tapahdu
koska täällä määrään minä
kyselen kuulumiset
koska haluan tietää
se ei ole yksi ja sama
ei todellakaan
jos joku on päin vittua
voin yrittää auttaa sen korjaamaan
en siinä aina kovin hyvä ole
älkää antako sen pettää
mä olen vaan
haluan vaan
ettei kellään ystävistäni
olisi niin paha olla
ehkä se on syksy
kirjaan kalenteriin asioita
uppoan huiviini joka toivottavasti 
toivottavasti vielä ylihuomennakin
tuoksuu suosikiltani

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)