keskiviikko 25. syyskuuta 2013

totaalisen sekoamispisteen analysointia

Tätä liian usein voisin huutaa.

Jos saisin siinä elää ikuisesti, voisin antaa mitä vaan. Rakkautta ja vapautta. Haluan niin paljon takaisin, kaipaan jo nyt. Tää kertoo mulle mitä on elämä.

Toivon tämän minulle laulettavan. Myönnän, silloin olen menetetty.

Anna mun mennä, anna mun juosta. Anna mun tarttua. Ei, ei ne sitä saa.

Haluan...pois ne välttää.



Ei ehkä viaton, mutta pelastaja. Ohjenuora elämään. Sun on pakko uskoa.

Oodi sille, että menet minne haluat...Ihan milloin itse haluat. Et sä paljoa tarvitse.

Yksi laini niin karmivan ihana viime kesältä. Miksi, miksi tämä silloin ohitettiin? Tämä tuoksuu seuraavilta juhlilta Helsingissä. Joudun varmaan odottamaan sitä fiilistä aika tasan kahdeksan kuukautta.



That's why night is the best time.
Entä jos nykyään olenkin se kardemummatyttö?
...Silti sama ilme kasvoilla.

Musta tuntuu, että tämä ehkä kertoo minusta.
...Olen siitä aivan varma.

Asetu tähän näin, kun muistelen.
Tartu niihin, vaikka kaukana niin ovat.
...Eikä takaisin voi saada.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)