torstai 5. syyskuuta 2013

Mä vielä tähän uneen hetkeksi jään



Pari lattialla nukuttua yön tuntia.
Syksy hakkaa maahan.
Nähtiinkö edes elokuun kuuta?

Only you can save me.



Ellan kanssa Linnanmäellä.
Olin mallina filmikuvia varten.
Hattaraa.



On niin kylmä, niin kylmä.
Mutta mä sanon, tasan kaksi kuukautta.
Se lämmittää.

Hän sanoo, että on niin kova ikävä.


 Hmm...
Olen ehkä vähän pudonnut.
En osaa koota ajatuksiani.

Bussikuski ei osannut reittiä.
Medialinjalaisten esittelyvideota on kuvattu.
Tuuri kävi tänään moikkaamassa.
Iltoja viilettäen ympäri Helsinkiä.

Diggaan näistä asioista.
Mutta viikko on jotenkin vajonnut massaan.
Ei mikään painu mieleen.
Kaikki on silti niin jeejee.
Kotona en vain tahdo olla.
Mun on ihan pakko vain...

...Mun on pakko päästä pois.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)