perjantai 7. kesäkuuta 2013

harmaat miehet vetävät sinut ulos takaovesta

Joskus sitä vain löytää itsensä istumasta keskellä katua ja laulamasta ääneen yksin keskiviikko-iltana.

meanwhile elsewhere
hetken päästä toisaalla



Pakko olla ninja.

Tältä minun pääni sisällä näyttää.
Jotain niin kaunista, että voisin itkeä.
Nyt sen olen saavuttanut.

Milloin viimeksi tällainen räjähdys on tapahtunut?
Odottakaa vuosi, katsokaa missä silloin olette.

Odottakaa kaksi vuotta, katsokaa missä minä silloin olen.

Olen ylpeä.
Ei ehkä pitäisi.
Mutta kun tämä on sitä.
Sitä itseään.
Mitä voisin.
Vaan...
ääh.

kiitokset kuvasta Ewwa
Kaikki tärkeä on niin helppo laiminlyödä.
Joku aina keskeyttää, kun olen katsomassa Pitkää Kuumaa Kesää.
Tulkaa vain meille!
Minä leivon, mennään piknikille.



Kävelen ilman kenkiä.
Fiilistelen.
Makaan nurmikolla.
Kahlaan.
Makaan hiekassa.
Hiuksissani on taas roskia.
Soittelen ihmisille.
Istun valkoisella sillalla ilta-auringossa.
Ei liian kuumaa, ei liian kylmää.
Ihmettelen elämää.

2 kommenttia :

  1. Rakastan sun tyyliä kirjottaa tätä blogia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla, että joku muukin nauttii tästä yhtä paljon, kuin minä! Tätä on niin ihanaa kirjoittaa, kiva että muutkin tykkää.
      Hyvää loppukesää sulle! :)

      Poista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)