keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

eksyksissä supermarketissa

Eilen oli kylmä.
Leikkasin hiukset, näytin erilaiselta, edes vähän.
Tein ainevalintoja ja minua kehotettiin siirtymään A-Ruotsiin. En suostunut.
Parasta ruokaa koulussa on puuro.
Bussi oli myöhässä, juttelin pysäkillä opettajien kanssa.
Tajusin, kuinka mukavassa koulussa olenkaan. Suurin osa opettajistakin on oikeasti ihan mukavia tyyppejä.
Tein hidasta kuolemaa töissä. Myönnän, pikku hiljaa alkaa tympimään.
Illalla bussi oli täynnä ihmisiä, jotka olen joskus tuntenut, tai edes tiennyt. He eivät tiedä, että tiesin heidät, tai sitten he eivät tunnistaneet minua. Miten he kaikki yhtäkkiä olivat samassa bussissa? Yleensä saan matkustaa miltei yksin, ainakin ilman tuttuja kasvoja.
Jotkut saivat minut viikonloppuna tykästymään nuudeleihin.

Tänään oli lämmintä ja kaunis ilma.
Aamulla piti mennä salille, mutta nukuin. Halusin nukkua ja se teki hyvää.
Kahvia oli valmiina termarissa.
Jaksoin pitkästä aikaa näyttää hyvältä.
Tänään opettajat olivat taas mukavia.
Söin jälleen nuudeleita, makua vaihtaessani koin jotain kuvottavaa.
Illalla huomasin, että olin jättänyt matkapuhelinlaitteeni matikan luokkaan kokeen ajaksi...Sinne se myös jäi.
Teki paljon mieli jätskiä ja laiskotti. Olen oikea tarjousmummo, mutta kukaan ei lähtenyt seuraksi.
Piti mennä morjestamaan ihania Dodoja, mutta nukahdin.
Minä, joka en koskaan nukahtele, tai nuku päiväunia. Ärsyttää.


Nyt minulla on puhtaat hiukset, vatsa täynnä proteiinipannaria.
Olen levollinen, odotan innolla viikonloppua.
Se on väärä sana, "innolla" menettää merkityksensä.

Suurta rakkautta.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)