sunnuntai 3. helmikuuta 2013

oh sweet jesus

Irtiotto arjesta. Makuorgasmeja, loistavaa musiikkia ja erittäin laadukasta läppää. Sitä onnellisuutta, tätä odotettiin jo viime kuun alusta asti. Se kuulosti hauskalle, sitä se myös oli.

Tästä alkaa soundtrack viikonloppuun.



Matkavatkain kassiin ja menoks kohti Pasilaa.

kevyt kauppalista
Tuurin ja Willun kanssa askel kävi kohti kauppaa siis, jossa emme tietenkään ollut muuta kuin muiden ihmisten tiellä. Kuusikymmentä euroa hujahti menemääön ihan helposti. Budjetti oli laskettu aika hyvin.

Sama, erittäin hyvä kaava toistui koko viikonlopun.


Levy soimaan, kahvia tippumaan, tehdään ruokaa, syödään, istutaan pöydän ääressä, tehdään jälkkäriä, makoillaan sängyssä.


Jeesus asuu tässä ruoassa. Tonnikala-sipsivuoka. Ette oikeasti usko, miten tajuttoman hyvää tämä oli. Lupaan, tästä laitan tänne reseptin.

Täydellinen perjantai-ilta. Keskustelua, fiilistelyä, sekä Tissi Jokela. Siitä muodostuikin legenda. Okei, perjantai oli pelkkää paskanjauhantaa, mutta hyvä niin. Pahin ruokadarra ikinä.




täs hei Tuuri, mä, sekä Tissi Jokela

se on mutakakku
"En mä sua raiskaa, mä oon vaan hellä."

suklaasuut
Lauantaina olikin vuoro liukkaan ratikkapysäkin. Kesä tulee! Varma kesän merkki on se, kun voi käyttää pihalla shortseja ilman, että tulee kylmä. Lähdettiin ihan keskustaan asti. Liikaa ihania asioita, liian vähän rahaa=ei ollenkaan. Keltainen Jäänsärkijä on rakkaus. Juhlistettiin kevättä. Mitä mainioimpia karkeloita tulossa. Löysin elämäni kengät, pakko saada.


oh girls just wanna have fun
Takaisin Pasilassa. Hyvää ruokaa, kauniita miehiä, mitä vain loistavaa: puspus, sormet pystyyn & UH.



Lauantain ruokalistalta löytyi jumalattoman hyvää broileripiirakkaa. "Jos kuolisin, tunkekaa tätä vielä mun suuhun." Jälkkäriksi mars & omar blondies. Jätte bra.


Psykedeelinen ilta. Ihan katsoimme putousta, jonka jälkeen siirryimme internetin ihmeelliseen maailmaan. Radio Millenium on paras.


On intohimoja, fanituksia yms yms yms. Tämä on omistettu teille.
Jokaikisen, joka fanittaa jotain, on pakko katsoa yllä oleva video. Parasta viihdettä. Pyydän, vaivautukaa, tämä on kuuntelemisen arvoista. ;D


Tässä toinen loistoviisu.
"Miks papuja ei oo pirtelön makuisina?"
Mikä tulos seuraa näiden videoiden jälkeen?? Suunnaton laulukilpailu, naurua katketakseen. Parasta. Tätä pitää harrastaa useamminkin. Me muutetaan Willun saunaan.



Laitetaan klassikot uusiksi. Minä olen Lumikki, ja Tuuri on Belle. Molemmat saa prinssinsä mielenkiintoisten sattumien, sekä ihmisten sekoilujen jälkeen. Onnellinen loppu.


Sunnuntai meni mursuillessa. Laulaessa Milleniumin lauluja, makoillessa saman peiton alla; merellinen Harry Potter -pyyhe. Vielä enemmän kauniita miehiä, sekä todellisuuden tajuamista. Voisiko mikään olla enää paremmin?? Ei kai, tai tietenkin voisi, mutta ei haittaa tyytyä tulevaan.

Minua ei tarvitse pelastaa.

4 kommenttia :

  1. salee teit giffin musta :DDDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitähän mä sanoin!!! :D

      Poista
    2. HERRAJUMALA TOI GIFFI!! Meinasin tukehtuu aamukahvii! Kiitos siitä. xDD Aamu ei ole enää entisensä.

      Poista
    3. Mun työni on siis tehty! ...Ja onnistunut. :D

      Poista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)