keskiviikko 5. joulukuuta 2012

en voi hallita tätä kaikkea yksin

Kiitos Ellalle haasteesta!

Haasteen tarkoituksena on kertoa 14 omituista asiaa itsestäsi. Sen jälkeen, kun olet haasteen tehnyt, sinun pitää laittaa haaste seuraaville neljälle henkilölle.

1. Minulla on jonkin sortin addiktio peltipurkkeihin.

2. Samanlainen addiktio minulla on myös kaikkeen, jossa on muffinssien kuvia, tai jotka liittyvät jollain tapaa muffinsseihin.

piparkakku-cupcakes
3. Puhun omasta mielestäni todella epäselkeästi. Käytän omakeksimiäni sanoja ja jos en keskity puhumaani, saatan puhua ihan mitä sattuu, jättää lauseen kesken tai sössöttää jotain ihan omaa.

4. Aina kun syön kotona aamupalaa, lähes poikkeuksetta katson samaan aikaan telkkarista jotain nauhoittamaani ohjelmaa.

5. Minulla on aina kylmät kädet.

6. Tykkään elää siistissä ympäristössä ja pitää huoneen puhtaana, mutta olen todella laiska siivoamaan...Yritän olla sotkematta paikkoja, ettei tarvitsisi siivota. Siksi laitan tavarat aina käytön jälkeen oikealle paikalleen ja huone onkin yleensä siisti.



7. Minua ei koskaan ole kiusattu ulkonäköni, tai ylipäätänsä minkään takia. Suurin osa yhtään eriskummallisen näköisistä hepuista on varmasti saanut haukkuja niskoilleen ja se tuntuu olevan enemmän sääntö, kuin poikkeus.

8. Haluaisin tietää, mitä ihmiset oikeasti ajattelevat minusta. En ole koskaan ollut kunnolla riidoissa kenenkään kanssa. En ole kuullut, että minusta liikkuisi mitään erikoisia huhuja tai että joku vihaisi minua. Haluaisin oikeasti tietää, ketkä vihaavat minua. Tiedän, että sellaisiakin ihmisiä varmasti on.

9. Minut tiedetään oudoista mieliteoista. Päähäni saattaa melkein missä tilanteessa hyvänsä, joku asia, jota ihan hirveästi haluaisin. Oli se sitten säilykemandariineja, tai teekutsut puumajassa.

10. Edelliseen liittyen...Minulla on ollut varmaan viikon ajan pakottava tunne saada hirveä kasa mustia kynttilöitä ja punaiset jouluvalot. Rahat ei riitä, mutta tuntuu, etten saa mielenrauhaa, ennen kuin omistan nuo asioita.

11. Olen suunnitellut tulevaisuuden asuntoni sisustuksen täydellisesti lattiasta kattoon. Siitä tulee jotain niin hienoa.



12. Selitän aina jotain ihan kummallista. Useimmiten koulussakin minulla on joku todella mielenkiintoinen aihe päällä, mutta kukaan ei oikeasti kuuntele, että mitä minulla on sanottavaa. Ihmiset eivät jaksa, eikä niitä oikeasti edes kiinnosta. Se on tietenkin täysin ymmärrettävää.

13. En ole ikinä käynyt hulluilla päivillä.

14. Olen todella huono keksimään itsestäni omituisia asioita. Kaikissa ihmisissä on varmasti jotain outoa, mutta niitä asioita on hankala keksiä, koska minä ainakin pidän niitä itsestään selvyyksinä. En nää niissä mitään outoa. Minussa on oikeasti paljon oudompiakin juttuja, en vain havaitse niitä itse, joten ne jäävät teille kaikille mysteereiksi, koska en käyttänyt tämän postauksen tekemisessä apua henkilöiltä, jotka tuntevat minut.


Haastan kaikki, jotka tuntevat olevansa outoja. Tai vaihtoehtoisesti ne, jotka haluavat avautua omista outouksistaan.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)