perjantai 28. joulukuuta 2012

ei ole sinun vikasi, että olet aina väärässä

Joulun jälkeiset päivät ovat kuluneet lähinnä kotona ollessa. Poistuin tästä asunnosta ensimmäistä kertaa sunnuntain jälkeen eilen, torstaina. En muista milloin viimeksi olisin tehny tällaista...Koko päivä kotona ja kone auki. Onneksi tätä ei kestä kauaa. Minulla on ollut täksi lomaksi aivan liian vähän aktiviteetteja. Tässähän ihan laiskistuu.



Olen leikellyt paitoja, katsonut Frendejä, juonut teetä, ollut koneella ja Bailakin kävi kylässä. Ja hei, soittelin minä eilen siskon saamaa joululahja-sähkökitaraa. Olen aika loistava! ;D



Sain minä myös tosiaan töitä, puhelinmyynnistä. Ensimmäinen työpäivä on ensi keskiviikkona. Luulen, että tulen tykkäämään!




Tänään olin Helmin kanssa Helsingissä. Kiertelimme kaupoissa ostelematta mitään ja joimme kahvia. Tai minä join, Helmi joi teetä. Oli kiva jutella taas pitkästä aikaa.

Iloinen yllätys tuli vastaan Stockmannin karkkihyllyillä.....



TADAA!!!!!! Vihdoin! Vihdoin ne ovat täällä.

Kyllä, kyllä ystäväiseni. Dregen-Pollyja saa nyt myös Suomesta.

Syöksykää ja tyhjentäkää hyllyt!

Näitä täytyy saada lisää.

6 kommenttia :

  1. Dregen-pollyi suomesta?!!? herrajumala, vihdoinki voin ite ostaa eikä tartte venailla et iskä diilaa ruotsista niitä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kyllä! Keskustan Stokkalta ainakin löytyy. :)

      Poista
  2. DREGS POLLYJA SUOMESTA?!??? OLEN KAIVANNUT NIITÄ, ONNEN PÄIVÄNI <3

    VastaaPoista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)