torstai 27. joulukuuta 2012

but still she wants to dance


Minun piti laittaa tämä jo aikoja sitten, mutta epäonnistuneiden yritysten jälkeen se vain jäi.

Tässä siis soolotanssini pätkä viime kevään esityksestä koulussa. Teimme valinnaisessa tanssiesityksen ysien potkiaisiin. Koko homma alkoi minun voimistelutanssisysteemillä ja sen jälkeen kaikki kokoontuivat lavalle.

Ensin oli yhteistä pätkää, jossa koko ryhmä oli mukana. Sitten tuli maistiaisia eri tanssityyleistä, joissa oli vain osa ryhmästä...Minä tosin olin niissä kaikissa mukana. Lopuksi tuli taas kaikille yhteinen pätkä.

Tällaiset jutut on aina kivoja. Minusta on ihanaa päästä esiintymään. Vähättelyä, minä rakastan sitä.

Tanssillisella ilmaisulla on vain yksinkertaisesti suuri asema elämässäni. Älkää ymmärtäkö väärin, en ole tanssija, olen ikuinen voimistelija. Ne asiat vaan tuppaavat olemaan useasti yllättävän lähellä toisiaan. Aina sitä ei tule edes ajatelleeksi, miten mahtavaa on saada tehdä jotain kaunista, tai erilaista, joka näyttää hyvältä. Sitä nautinnon tunnetakaan ei ajattele tarpeeksi, siihen ei keskity.


Se tunne, kun pääsee valoihin.

"She's in parties with the flashlights"

Se tunne, kun onnistuu.
Se tunne, kun tuntee ylittävänsä itsensä.
Se tunne, kun ei pysty ajattelemaan mitään muuta.
Se tunne, kun elää hetkessä.
Se tunne, kun saa aplodeja.
Se tunne, kun joku kehuu.
Se tunne, kun inspiroituu.
Se tunne, kun kaikki onnistuu.
Se tunne, kun elät omissa maailmoissasi.
Se tunne, kun raataminen palkitaan.
Se tunne, kun koko kroppasi tärisee.

"Dancing on and on
in the night
and the tears keep falling
dancing on and on
in the night
out of light"


Se tunne, kun kaikki tuijottavat juuri sinua.
Se tunne, kun tanssit pimeässä.
Se tunne, kun spotti osuu juuri sinuun.
Se tunne, kun voit nauttia koko sydämestäsi.
Se tunne, kun saat ilmaista itseäsi.
Se tunne, kun unohdat todellisuuden.

Nyt vielä tämän talven aikana on tulossa vähän saman tapaista juttua. Minulla on koulussa valittuna produktio-kurssi ja ystävänpäivän aikaan on näytelmämme ensi-ilta. Rakastan rooliani, siinä pääsen taas toteuttamaan itseäni ja minulla on siinä oikeastaan täysin vapaat kädet. Voin tehdä oikeastaan mitä tahansa haluan.

Palaan siihen sitten taas mahdollisesti Helmikuussa;
Stay tuned! ;) 

4 kommenttia :

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)