tiistai 6. marraskuuta 2012

We are young and lost, and so afraid


Erittäin hyvää huomenta arvoisat lukijani! Aamuni on tässä alkanut HIMiä kuunnellen ja kahvia nauttien. Meillähän on koulussa nyt tetin jälkeen vaihtunut jakso ja koulussa minulla alkaa tänään köksä  pitkästä aikaa. Sillä aloitetaan ja sitten olisi luvassa matikkaa, kemiaa ja ruotsia. Tämä viikko menee varmaan vielä shokista toipuessa, kun oli joululoman mittainen tauko koulusta juuri tuon tet-harjoittelun takia. Eilen sitten heti pamautettiin pöytään melkein kaikki kokeet, kurssityöt yms. Raakaa peliä, ei anneta yhtään toipumisaikaa. :D

Olen tässä tämän viikon aikana ajatellut muuttaa blogin ulkoasua uuden bannerin ja muiden muutosten avulla. Mulla olisi tietenkin vaikka mitä visioita, mutta olen tosi huono käyttämään tätä ulkoasusysteemiä, enkä oikein osaa tehdä mitään. Luulen, että joku saa auttaa minua.

Onko teillä jotain ehdotuksia? Nyt saa vaikuttaa! Onko blogissani jokin ulkoasullinen asia epäselkeä, tai muuten vain huono?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)