torstai 22. marraskuuta 2012

making christmas

Rakas Joulupukki. Kuten joka vuosi, olen nytkin tehnyt listan asioista, joita haluaisin jouluna lahjaksi. Listassani on paljon asioita, joista osa olisi kiva saada. En haluaisi mitään turhaa, vaan oikeasti asioita joista pidän ja joita halajan, siksi listassakin on valinnan varaa. Olen ollut tänä vuonna todella kiltti. Olen auttanut turisteja Stockmannille pääsemisessä ja ystäviäni erilaisissa asioissa. Olen myös opiskellut todella ahkerasti, joten olen kai ansainnut edes vähän lahjoja.

 

-Pursotinpussi
-Leffalippuja
-Makuupussi
-Muumi dvd:itä
-Koppalakki
-Lippu Wednesday 13 -keikalle
-Midnight Fantasy -tuoksu
-Levyjä
-Muumimamman keittokirja
-Peltipurkkeja
-Crashdiet-toppi
-Frendit-tuotantokausia
-Lahjakortteja (Backstreet, VR, Äx, Tiketti)

2 kommenttia :

  1. Tykkään noista muumiasioista tolla listalla, niin suloista.

    VastaaPoista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)