perjantai 14. syyskuuta 2012

Surprise!Surprise!

Nyt on sitten tet-paperit allekirjoitettu. Aluksi jouduin odottamaan pitkään eräästä paikasta vastausta. Sillä välin, kaikki muut minua kiinnostavat paikat olivat jo menneet. Luulin jo joutuvani kahvilaan tai kauppaan. Ei niissä toki mitään vikaa, mutta itse tiesin, että niihin en halua. Sitten tällä viikolla muutama sähköposti ja avot! Tänään löysin itseni istumasta Metroradion sohvalla juomassa kahvia. Tet:istä tulee jotain niin mahtavaa! Jo kaikki mitä tänään näin, oli jotain niin siistiä. Oli mielenkiintoista nähdä studio, missä kaikki tapahtuu ja miten kaikki tapahtuu. Parempaa paikkaa en olisi voinut saada! Tästä on hyvä jatkaa media-alalle, jonne olen tämän vuoden aikana päättänyt meneväni. Olen kai periaatteesa tiedostanut sen koko ajan, monta vuotta, syvällä sisälläni. Nyt todella tiedän sinne haluavani.

Olenko kertonut, että rakastan sisustuskauppoja, joissa on kaikkea ihanaa krääsää? Tänään tein uuden löydön:MIQ. Olisin halunnut ostaa vaikka mitä, mutta mun rahatilanne on tosi huono. As always... Mutta tuolla oli ainakin minun mielestäni halvempaa, kuin muissa samankaltaisissa liikkeissä.



Mitä muuta olen tällä viikolla puuhaillut? Noh perus treenailut ja opiskelut tietenkin. Ainiin! Juostiin koulussa cooper-testi, eli 12 minuuttia niin pitkälle, kuin jaksaa. Itse sain saman tuloksen kuin vuosi sitten, 2250 metriä. Olen tyytyväinen, kunto ei ole ainakaan huonontunut viime vuodesta


 Keskiviikkona oli Jyrki69 livevideohässäkkächatissa. Sen jälkeen saimme kuulla pätkät joka ikisestä uudella levyllä olevasta kappaleesta. Olen sanaton, ei voi muuta sanoa. Kunpa osaisin pukea fiilikseni sanoiksi.
 
Missä aurinko on syksyllä? No purkissa tietenkin!
Tämän päivän loppukevennykseksi, voin kertoa päivän randomeimman jutun: Koulussa ruotsin tunnin jälkeen opettajani tulee kertomaan, että on nähnyt minun päällä useasti The 69 eyes -paidan. Hän kertoo pitävänsä bändin uudesta videosta, Red. SITTEN hän kertoo, että hän on suosikkibändini basistin vanha opiskelukaveri ja että he ovat olleet interrailaamassa. :'D

8 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Mikä se nyt on siinä se talo...CITYCENTER!!! Siellä ihan alakerrassa, eli sinne pääsee asematunnelistakin suoraan. Siinä Anttilan ja Arnoldsin hoodzeilla.

      Poista
  2. Uuu onnee tet-paikasta! :) Itekki meinasin just kysyy missä toi on, sisustusliikkeet ja ihanan turhat tavarat on vaan parasta :'D

    VastaaPoista
  3. MIQ on ihana kauppa! Mulla on tuolta sellaisia söpöjä cupcake-rasioita :-) Niin ja onnittelut TET-paikasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne kaikki cupcake jutut on niin syötävän sulosia! Kaikki rasioista mukeihin ja lusikoihin. Kiitos Mimosa! :)

      Poista
  4. Onnee ompa siisti tettipaikka! ite oon menos levykauppa äxään:D
    ja aivan pakko sanoa että juoksin saman verran cooperissa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin soitin aikaisemmin Helsingin Äxään, mutta ne eivät kuulemma ota yhtään tettiläisiä. Onnittelut myös sinulle!! :)

      Poista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)