keskiviikko 15. elokuuta 2012

The color of what is real

Olen onnellinen. Loma loppui, mutta olen onnellisempi kuin koskaan. Tämä kesäloma on ollut juuri sellainen, kuin olin haaveillutkin. Olen tehnyt paljon asioita, joita olen aina halunnut ja toivonut saavuttavani. Se jos joku saa minut hyvälle tuulelle. Olen tutustunut ihaniin ihmisiin, käynyt festareilla ja tehnyt radikaalimpia asioita ja päätöksiä, kuin ennen. Olen ylpeä itsestäni.


Tämän loman voisi luokitella myös hirveimmäksi ikinä monista syistä. On ollut muutama sairaalareissu ja sen sellaista, mutta en halua ajatella niitä.


Haluan lisää tällaista! Ikimuistoisia hetkiä, lisää ihania ihmisiä, lisää ihania fiiliksiä.







Tämä kesäloma on ollut sellaista elämää, jota tahdon elää. Tehdä paljon asioita. Melkein joka päivä tämän kesän aikana olen tehnyt jotain kivaa ja ollut ihmisten kanssa, joita en tarpeeksi useasti nää. Mutta myös vanhojen tuttujen kanssa. En ole maannut vain himassa joka päivä samalla kaavalla. Joka päivä on ollut erilainen, ei säännöllistä rutiinia. Siitä mä tykkään!

Muistakaa myös käydä myös laittamassa kysymyksiä tänne!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)