sunnuntai 26. elokuuta 2012

Henkilökohtainen uusivuosi

Synttäriaamiainen
Nyt on sitten kolme vuotta täyteen vapauteen ja ikärajallisiin keikkoihin. Niin lähellä, mutta niin kaukana.



Vietettiin eilen pienellä kaveriporukalla mun synttäreitä. Täytyy myöntää, en tunne itseäni millään tavalla vanhemmaksi tai viisaammaksi. Pienempänä sitä kyllä ajatteli, että 15-vuotiaat ovat jo todella "isoja".



Onko ongelmia bloggerin kanssa?




Oli kiva huomata, että jengi tietää mistä mä tykkään. Muumia ja muffinssia.

2 kommenttia :

  1. Ihanan näkösiä herkkuja taas kerran sulla. Ja ihania noi kaikki Muumi -kamat. Musta toi sun äitis kortin teksti oli kans tosi symppis. On ihanaa, että vanhemmat on kiinnostuneita lastensa asioista niin, että osaa sisältää niistä rippeen just vaikka synttärikorttiin. Toivottavasti ymmärsit jotain mun höpinästä...?

    Muistan kanssa miten ite pidin joskus 7-8 -vuotiaana jopa 11-12 -vuotiaita tosi vanhoina ja aikuisina. Hassua, miten mä en vielä näinkään vanhana koe aikuistuneeni paljonkaan. Mutta musta se on vaa ihanaa, että jotkut osaa säilyttää sellaisen pienen lapsenomaisuuden koko elämänsä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän kyllä, mitä yrität sanoa! :D Äiti kyllä tietää mistä mä tykkään... Kyllä se itekkin eyeseja kuuntelee. :'D

      Poista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)