maanantai 4. kesäkuuta 2012

Lalalalalala

Päättäjäispäivä kului kavereiden kanssa hengaillessa ja lenkillä käydessä. Oi missä olit aurinko, juuri silloin? En muista millon viimeks oon kesäkuussa käyttäny lapasia ja villasta kaulahuivia. :D Sunnuntai meni laiskotellessa Chicosissa syömisen ohella. Suosittelen kaikille erittäin lämpimästi Bikini Burgeria! :D

Tänään oon juonu liikaa kahvia, tehny erittäin hyvää sienimuhennosta,repiny vaatteita ja kuunnellu radiosta kesäpoikia.

Mikäs tässä lomaillessa.

Ja tällä viikolla siis torstaina Hellsinki-pläjäys, perjantaina välipäivä ja lauantaina Monroet Kivenlahdessa...Erittäin jees! Ketä tulossa? Kenestä saan seuraa?

Sanotaanko vaikka näin,että olen erittäin tyytyväinen. Jakso 4: ka 9.8


Seuraavaksi ois lähtö treeneihin ja sitä rataa. :) Pitäkää hauskaa!


2 kommenttia :

  1. Mä oon tulossa Rockin' Helsinkiin :) Ja toi paita on siisti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asiallista,siellä nähään! :D Mulla on joku addiktio revittyihin vaatteisiin. :D Ihan kivan tosta XL-kokosesta kirpparilöydöstä sai!

      Poista

Rakkauskirjeet & tappouhkaukset tänne siis,kiitos! ;)